Tento web používá ke své správné funkčnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku
NYNÍ MEGA SLEVY AŽ 80 %
Pouze do vyprodání zásob!
AKCE
SALEWALOWAPETZLMSRTHERM-A-RESTSALEWAPLATYPUSSIGGJULBOSUUNTOSALEWAVICTORINOXGoPROCraftKEENSALEWALOWAPETZLMSRTHERM-A-RESTSALEWAPLATYPUSSIGGJULBOSUUNTOSALEWAVICTORINOXGoPROCraftKEENSALEWALOWAPETZLMSRTHERM-A-RESTSALEWAPLATYPUSSIGGJULBOSUUNTOSALEWAVICTORINOXGoPROCraftKEENSALEWALOWAPETZLMSRTHERM-A-RESTSALEWAPLATYPUSSIGGJULBOSUUNTOSALEWAVICTORINOXGoPROCraftKEENSALEWALOWAPETZLMSRTHERM-A-RESTSALEWAPLATYPUSSIGGJULBOSUUNTOSALEWAVICTORINOXGoPROCraftKEENSALEWALOWAPETZLMSRTHERM-A-RESTSALEWAPLATYPUSSIGGJULBOSUUNTOSALEWAVICTORINOXGoPROCraftKEEN

PROPAGAČNÍ SKUPINY

ODEBÍREJTE NÁŠ NEWSLETTER

AKTUALITY

11.08.2017

MEGA SLEVY až 80% do vyprodání zásob oblečení SALEWA, CRAFT a WARMPEACE (starší kolekce + aktuální letní oblečení) a obuvi SALEWA, KEEN a LOWA. Více v oddílu AKCE, nejvíce přímo v kamenné prodejně!

724 193 978
alpine@matum.cz

REKLAMAČNÍ ŘÁD

 

1. Všeobecná ustanovení

Reklamační řád byl vypracován ve smyslu zákona č.40/1964 Sb., ve znění pozdějších předpisů (občanský zákoník) a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele ve znění pozdějších předpisů.

2. Záruční podmínky

  1. Při výběru zboží je nutné, aby zvolený druh a velikost výrobku přesně odpovídal potřebám zákazníka. Zákazník před zakoupením výrobku vezme v úvahu účel užití, provedení, materiálové složení a způsob ošetřování zboží. Pouze zboží dobře zvolené z hlediska funkčního, sortimentního a velikostního je předpokladem naplnění užitné hodnoty a účelu užití zboží.

  2. Po celou dobu užívání zakoupeného zboží je nutné, aby zákazník věnoval dostatečnou pozornost základním pravidlům užívání tohoto zboží. Zvláště je nutné zvážit všechny faktory nepříznivě ovlivňující plnou funkčnost a životnost výrobku, jako např.: nadměrnou intenzitu užívání výrobku, užívání výrobku k nevhodnému účelu. Nevhodně zvolený typ, nesprávná velikost, šířka, tvar, nemůže být důvodem k pozdější reklamaci, stejně jako poškození obuvi v důsledku zdravotních anomálií (patní výrůstky, vadný došlap, deformace nohou apod.). Téměř každá useň je dobarvována do žádaného odstínu. Při nadměrném pocení nohou nebo provlhnutí může dojít k zabarvení, což není předmětem reklamace. Také vada, která vznikla neodbornou manipulací nebo neodborným uvedením do provozu nemůže být důvodem k reklamaci.

  3. Další nutnou podmínkou pro zachování dobrého stavu zboží a jeho funkčnosti je jeho pravidelná údržba. Je třeba si uvědomit, že nesprávná nebo nedostatečná údržba zboží podstatně zkracuje nebo ničí jeho plnou funkčnost a životnost. Řiďte se přiloženými letáčky a etiketami, kde je rozepsané složení, údržba, použití, manipulace, event. jiné pokyny pro správné užití věci. Obuv střídejte obzvláště při vlhkém počasí a při obouvání používejte lžíci, aby jste zabránili polámání patní části. Obuv nechte vyschnout při pokojové teplotě (nikdy ne v blízkosti tepelného zdroje). Obuv neperte v pračce, ale čistěte kartáčováním za sucha nebo vlhkým hadříkem. Obuv z přírodní kůže ošetřujte pravidelně krémováním, aby bylo zabráněno vysychání a následnému popraskání kůže a byla zachována elastičnost kůže. Pro impregnaci používejte vhodné impregnační prostředky.

3. Základní podmínky reklamace

  1. Vyskytne-li se u zakoupeného zboží v záruční době vada, má zákazník právo tuto vadu reklamovat.

  2. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady, vady materiálu nebo nekompletnost. Nikoliv na běžné opotřebení. Za vadu nelze považovat změnu stavu výrobku, která vznikla v průběhu záruční doby v důsledku jeho opotřebení, nesprávného užívání nebo zásahu, nedostatečné nebo nevhodné údržby.

  3. Vyskytne-li se u výrobku neodstranitelná vada, která nebrání dalšímu užívání, má zákazník právo na přiměřenou slevu. Na vady, na které byla poskytnuta sleva, nelze uplatnit reklamaci.

  4. Reklamace se považuje za řádně uplatněnou, jestliže je reklamováno zboží kompletní a reklamaci nebrání obecné zásady hygieny. Reklamující je povinen předat reklamované zboží k reklamačnímu řízení vyčištěné a vysušené, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné. Společnost MATUM.CZ je oprávněna odmítnout převzít k reklamačnímu řízení zboží, které nebude splňovat výše uvedené zásady obecné hygieny (Vyhláška 91/1984 Sb., o opatřeních proti přenosným nemocem).

  5. Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů, kdy lhůta začíná běžet od následujícího dne po převzetí zboží k reklamačnímu řízení. V případech pozáručních oprav je lhůta stanovena po dohodě s pověřenou osobou, která přijímá věc do opravy. V případě, že jde o reklamaci nad rámec zákonem stanovených 24 měsíců, je stanovená lhůta pro vyřízení reklamace prodloužena na 60 dnů. V případě nevyzvednutí předmětu reklamace do 30 dnů po oznámení o ukončení reklamačního řízení zákazníkovi, může být prodávajícím účtováno skladné ve výši 10,- Kč/den (není-li dohodnuto jinak).

4. Místo a způsob uplatnění reklamace

  1. Reklamaci zboží zakoupeného v kamenné prodejně MATUM ALPINE a zboží zakoupeného v internetovém obchodě MATUM ALPINE provozovaném na doméně www.matum.cz lze uplatnit na adrese prodejny MATUM ALPINE, anebo zaslat na adresu MATUM ALPINE, Pražská 377, 251 62 Mukařov. Ke zboží je nutné přiložit kopii dokladu o zakoupení zboží (reklamující je povinen prokázat oprávněnost nároku na vyřízení reklamace doložením data zakoupení zboží a jeho ceny), případně záruční list. K reklamovanému zboží je dále nutné sdělit podrobný popis reklamované závady.

  2. Společnost MATUM.CZ s.r.o. se zavazuje informovat reklamujícího o příjetí zboží k reklamaci nejpozději do tří pracovních dnů od jeho obdržení.

5. Lhůty pro uplatnění reklamace

  1. Právo z odpovědnosti za vady musí být uplatněno v záruční době. Reklamaci je nezbytně nutné uplatnit bez zbytečného odkladu, ihned po zjištění výskytu závady. Případné prodlení, resp. další používání zboží může zapříčinit prohloubení závady, anebo znehodnocení zboží a může být důvodem zamítnutí reklamace. Záruční doba činí 24 měsíců ode dne zakoupení zboží, případně ode dne převzetí zboží kupujícím od přepravce.

  2. Záruční doba se prodlužuje o dobu od uplatnění práva z odpovědnosti za vady do doby převzetí zboží reklamujícím po ukončení reklamačního řízení, nejdéle však o dobu 60 dní od data předání zboží k reklamačnímu řízení.

  3. Záruční dobu nelze zaměňovat s dobou životnosti zboží, tj. dobou, po kterou při správném používání, správné péči a údržbě může být zboží vzhledem ke svým vlastnostem, svému určení a v závislosti na intenzitě jeho použití využíváno ke svému účelu.

6. Závěrečná ustanovení

Tento reklamační řád nabývá účinnosti 1. 10. 2013. Změny reklamačního řádu vyhrazeny.


    Partneři
    MAS Ricany
    Kontakty Mobil: 724 193 978
    E-mail: alpine@matum.cz
      Copyright © Matum Alpine 2017